Vraag nu je gratis audit aan !

Vul onderstaande gegevens in. We nemen vervolgens spoedig contact met U op.

Optionele modules

Naar de behoeften van uw organisatie, de module naar keuze.

Virtuele Receptionist(e)

Klant onthaald als een koning, doorverwezen naar de juiste bestemming

Dé professionele uitstraling van uw centrale. Een klant komt nooit meer bij een vervelende bezettoon, langdurige kiestoon of gewoon helemaal nergens meer. De beller wordt onthaald en begeleid door een receptionist(e), die volledig op maat uw omkadering inspreekt. Zonder ruis, echo, met perfecte intonatie en in verschillende talen.

Een keuzemenu? Welkom-boodschap? Openingsuren? `Helpen u zo dadelijk verder`: letterlijk alles kan. Zoals U het wil. Met uw input en onze ervaring, zorgen we voor een super efficiënte interactive voice response.

Cloud Recordings

Telefonische bestelling gemakkelijk onthouden? Bezwarend gesprek? Opnemen dus!

Neem elk gesprek probleemloos op met de `Cloud Recordings` Module. Een telefonisch afname van een interview/enquête op band zetten, om kwaliteitsredenen of onderzoeksdoeleinden. Zo kan u zeer vlot de klanttevredenheid opvolgen op basis van opgenomen gesprekken, of bij opleidingen een voorbeeld geven van hét perfecte gesprek.

De toepassing voorziet u, wij voorzien het platform.

Zolang u vermeld dat het gesprek opgenomen wordt, bent u vrij om deze data te gebruiken. Op die manier mail je bvb. een gesprek vol belangrijke afspraken naar je collega en vermijd je dubbel werk. Want dat doet niemand graag, toch?

Hot Desking

Een paswoord en login maakt van elk toestel jouw werkplek

Zit je op kantoor met wisselende medewerkers op verschillende plaatsen? Verschillende toestellen, nummers, burelen, filialen,… Vaak lege bureau`s?

Met de `Hot-Desking` module van Cloud Communications heeft elke werknemer een unieke login, waarmee hij op eender welk toestel kan inloggen. Zo worden bij remote offices, op verschillende locaties wereldwijd, de lege bureau`s optimaal benut door verschillende medewerkers. Elke login heeft een eigen adresboek, belgeschiedenis,… Zo zit je altijd op kantoor, vlakbij thuis of op de 50ste verdieping van een flatgebouw in Dubai!

CloudCall

Mobiele VoIP telefonie, superstabiel. Op de baan alsof u op kantoor zit!

Een revolutionaire ontwikkeling voor uw mobiel verkeer. Deze applicatie zorgt voor een connectie tussen uw smartphone (Android en iOS) en cloud telefooncentrale.

De Cloud Communications `CloudCall verschilt wezenlijk van de meerdere types softphones op de mobiele markt. Deze zorgen eveneens voor een verbinding tussen smartphone en centrale. Met softphones bent u weliswaar volledig afhankelijk voor uw stabiele verbinding van het datanetwerk of WiFi. Het datanetwerk in Belgie is vaak niet stabiel genoeg om kwaliteit en connectiviteit te kunnen garanderen. Zo kan je middenin een belangrijk/zakelijk gesprek gemakkelijk de connectie verliezen.

Hierin verschilt deze applicatie volledig. De applicatie stuurt een micropakket van minder dan 1kb naar de centrale. De centrale verwerkt deze informatie onmiddelijk en voert razendsnel een callback uit die u automatisch doorverbindt met de begunstigde.

Met andere woorden:

Stabiliteit in uw gesprek, aangezien u over het mobiel telefoonnetwerk belt… langs uw centrale. Uw mobiel factuur daalt drastisch, een minimum abonnement bij de mobiele provider is voldoende en u belt vervolgens onder VOIP tarieven via uw centrale.

Uw privacy blijft gewaarborgd. U toont geen mobiel nummer, maar het algemene nummer van de zaak. Dit oogt niet alleen professioneler. Zo wordt u niet meer lastig gevallen buiten de office hours. Ook ideaal voor werknemers waarbij men het onderscheid maakt tussen privé en werk.

Database Flow manager

Elke klant uit je portfolio meteen herkend, doorgestuurd naar de juiste agent op het algemeen nummer

Aan de hand van een database herkent dit systeem een inkomend nummer.Hierdoor kan afhankelijk van de inkomende call een route bepaald worden.

Denk maar aan situaties waarbij elke werknemer een eigen klantenbestand/portfolio heeft. Bij het inbellen op het algemeen nummer komt de klant onmiddellijk bij de juiste persoon. Verder kan men een bepaalde clearance inbouwen. Bestaande klanten worden herkend door het systeem en doorgestuurd naar de agent in kwestie… terwijl andere calls in een gewone wachtrij terecht komen.

Laat bellers een klantennummer invoeren waardoor zij naar een specifieke dienst terecht komen. Bijvoorbeeld om een onderscheid te maken tussen zakelijke en particuliere dienst.

Afhankelijk van de landcode of nationaal zonenummer kan men inkomende gesprekken routeren naar een Stemcomputer die de taal van de beller spreekt.

Cloud FAX

Zonder een faxapparaat ontvangt en verstuurt u snel en wereldwijd FAXen

Ontvang inkomende FAXen per email in PDF formaat. Uitgaande FAXen worden digitaal verstuurd vanuit het Customer Control Panel of vanuit een multi-functional printer.

De geschiedenis en bevestiging van verstuurde documenten worden bewaard op het platform.

Statistics Module

Meten is weten, klanttevredenheid de lucht in met gepaste kennis.

Bij Cloud Communications bieden we de mogelijkheid om verregaande statistieken te verkrijgen over het gerealiseerde belverkeer. Zo kan je op basis van die data de performantie van bepaalde medewerkers/diensten/afdelingen gaan bepalen.

Zo kan je bijvoorbeeld volgende zaken interpreteren uit de cijfers:

  • Hoe lang moet een beller gemiddeld wachten tot hij iemand aan de lijn krijgt?
  • Hoeveel keer wordt de beller doorverbonden?
  • Hoe lang duurt de gemiddelde doorschakeling?
  • Wat zijn de drukste momenten?
  • Wat zijn de meest geraadpleegde diensten?
  • Hoeveel calls gerealiseerd per dienst?
  • Hoe lang duurt een gemiddeld gesprek?

Al deze gegevens worden een periode bewaard, makkelijk raadpleegbaar. Hier kan je ingrijpen waar nodig, richting de gestelde performantiedoelen. Aan de hand van deze statistieken kan men vervolgens een evolutie (al dan niet positief) meten doorheen een bepaalde tijdspanne.

De klanttevredenheid is prioriteit: kort op de bal spelen en de beller sneller van dienst kunnen zijn zorgt voor een tevreden klant.

Call Notifier

Een automatisch geplande audio boodschap. Pakket klaar? Telefonische boodschap naar de klant!

Aan de hand van stemopnames kan u specifieke boodschappen sturen naar uw klanten door middel van geplande calls. Zo kan u bijvoorbeeld reminders plaatsen voor meetings, operationele informatie doorgeven bij het verzenden van een pakketje en tal van andere situaties waarbij u de klant kan inlichten.

Via ons customer panel kan u heel eenvoudig en zelfstandig calls inplannen. Dit bespaart u tijd bij opvolging, inlichtingen en andere informatieve gesprekken.

Cloud SMS Services

97% van gestuurde SMS`en worden geopend. De zakelijke boodschap dus ook.

Naast telefonie zijn er nog tal van communicatie mogelijkheden. Een van de meest populaire is SMS. Iedereen kent uiteraard de interactie van berichten via het mobiele toestel. In ons geval wenst u geen interactief gesprek, maar notificaties waarbij men één of meerdere gebruikers tegelijk informeert.

Berichtgevingen op het mobiele toestel van uw klant, komt over als een hoogst persoonlijke service. Cijfers in de literatuur over de impact van een SMS spreken voor zich. Maar liefst 96% van de SMS berichten worden geopend, in tegenstelling voor e-mails haalt men slechts 40%. Verder hoeven wij niet te vertellen dat geen enkel communicatiemiddel zo sterk aanwezig is onder de Belgen.

Doordat u informatie niet meer via de post moet versturen werkt het in sommige gevallen ook kosten besparend. Eveneens bespaart u aanzienlijk in tijd ten opzichte van telefonisch gesprek. Een SMS kan razendsnel verstuurd worden via het customer control panel. Hierbij plant u het tijdstip van uw bericht in of wordt de SMS onmiddellijk verzonden.

Prijzen excl BTW: (prijs/credit)

1-99:0,130
100-499:0,125
500-999:0,115
1000-2499:0,100 (BEST BUY)
2500-4999:0,085
5000-9999:0,075
10000-24999:0,070
25000-49999:0,065
50000-99999:0,060
100000-249999:0,055
250000-500000:0,050

Centraal Adresboek

Uw klantenbestand, volledig geintegreerd in uw telefoontoestellen.

Blacklist module

Geen tijdverlies aan onnuttige, ongeldige telefoontjes

In uw sector vaak irrelevante, storende calls? Dan is de blacklist module uw redder in nood. Met een simpele feature code blokkeert u dit nummer voor een onbepaalde duur. De indringer in kwestie krijgt een boodschap te horen én u kan ongestoord verder werken.

Calendar Module

Boek je telefooncentrale in zoals je dat bij je agenda doet.

Meerdere medewerkers die permanentie bieden op verschillende tijdstippen? Op het platform kan je gemakkelijk aanmelden op een bepaalde datum/tijdspanne. Vervolgens bij een inkomend gesprek wordt dit automatisch doorgestuurd naar de persoon/lijn die aangemeld staat op dat specifiek tijdstip. Handig, dus!

Flight Plan

Voor reisbureau`s werken we gespecialiseerd, met de specifieke module: Flight Plan. Laat uw klanten - reizigers - een premium service ervaren: een volledig geautomatiseerd platform met een login simpelweg op je browser. De enige zaken die je moet ingeven, zijn naam, GSM nummer vertrek- en aankomstuur. Zo breng je efficiënt, ingepland en gemakkelijk de klanten op de hoogte van de volgende zaken:

  • Aankomsttijdstip luchthavenvervoer (Cloud SMS Service)
  • Het vertrekuur - aankomst (Cloud SMS Service)
  • Het wekuur, door middel van een Wake-Up Call (Scheduled Call Announcement)
  • Terugkomst: tijdstip (Cloud SMS Service)

Verder belt u over VoIP aan supervoordelige tarieven, nationaal én internationaal. Dit in combinatie met een volledige telefooncentrale met virtuele receptioniste, call recording, cloud sms,… een aanrader.

Via ons customer panel kan u heel eenvoudig en zelfstandig calls inplannen. Dit bespaart u tijd bij opvolging, inlichtingen en andere informatieve gesprekken.