Vraag nu je gratis audit aan !

Vul onderstaande gegevens in. We nemen vervolgens spoedig contact met U op.

Cloud Mobile


Om het totaalplaatje in zakelijke communicatie te vervolledigen, presenteren we met enige trots: Cloud Mobile.

Sinds de komst van mobiele telefonie zijn de mogelijkheden niet veranderd. Men kan een uitgaand gesprek starten, een inkomend gesprek ontvangen en indien men het gesprek mist, kan er een voicemail geactiveerd worden (als die niet vol zit, natuurlijk). Dan gaat u bellen naar een trage voorleesstem. Het gebruik van dit type voicemail is zeer omslachtig en rigide, u kan voicemails niet klasseren en indien men meerdere voicemails bewaart, zijn deze zeer onhandig raadpleegbaar.

Mobile business superpowers.

Door de komst daar van Cloud Mobile verandert de perceptie van gemiste calls volledig, door de geïntegreerde business features. Wanneer u onbereikbaar bent, heeft u via de Cloud Call app de mogelijkheid om zeer eenvoudig een oproep te navigeren naar een Voicemail to Email, Callback to Email, mededeling, of deze te laten behandelen door het eigen onthaal of collega.

  • Voicemail to email
    Je ontvangt een geluidsbestand per email dat je kan beluisteren via de smartphone of PC
  • Callback to email
    De persoon in kwestie krijgt te horen dat je hem op een later tijdstip terug belt. U ontvangt een email van de nummer die gebeld heeft en op welk tijdstip deze heeft gebeld. Zo belt u de beller terug wanneer het voor uw agenda past!
  • Mededeling
    Men laat geen mogelijkheid om een voicemail in te spreken en laat de beller zelf op een later tijdstip terug bellen.
  • Fixed via Mobile
    Je eigen receptie ziet via een prefix dat er een oproep voor jou bestemd was en kan deze verder behandelen
  • Forward to Colleague
    Bel uit met uw vast nummer langs het GSM-netwerk.
Cloud Mobile Phone
  • Belminuten
  • SMS
  • DATA
  • Business
    Features
  • Mobile Only
  • Combi Fixed User

Cloud Mobile Phone TEAM ONLY

  • Unlimited naar Cloud Mobile
    Pay Per Use
  • Pay Per Use
  • Pay Per Use
  • Voicemail to Email
    Callback to Email
  • €8/maand
  • €7/maand

Cloud Mobile Phone COMPACT

  • Unlimited naar Cloud Mobile
    300 min in BE
  • Unlimited *
  • 2 GB
  • Voicemail to Email
    Callback to Email
  • €25/maand
  • €22/maand

Cloud Mobile Phone PRO

  • Unlimited naar Cloud Mobile
    Unlimited * naar BE
    EU,US,CN,HK,JP,IN,SG,TH
  • Unlimited *
  • 7 GB
  • Voicemail to Email
    Callback to Email
    Mededeling
    Forward to Colleague **
    IVR **
  • €34/maand
  • €29/maand

Cloud Mobile Phone TEAM ONLY

  • Belminuten : Unlimited naar Cloud Mobile
    Pay Per Use
  • SMS: Pay Per Use
  • DATA: Pay Per Use
  • Business Features : Voicemail to Email
    Callback to Email
  • Mobile Only :€8/maand
  • Combi Fixed User:

    €7/maand

Cloud Mobile Phone COMPACT

  • Belminuten : Unlimited naar Cloud Mobile
    300 min in BE
  • SMS:Unlimited *
  • DATA: 2 GB
  • Business Features :Voicemail to Email
    Callback to Email
  • Mobile Only :€25/maand
  • Combi Fixed User:

    €22/maand

Cloud Mobile Phone PRO

  • Belminuten :Unlimited naar Cloud Mobile
    Unlimited * naar BE
    EU,US,CN,HK,JP,IN,SG,TH
  • SMS:Unlimited *
  • DATA: 7 GB
  • Business Features :Voicemail to Email
    Callback to Email
    Mededeling
    Forward to Colleague **
    IVR **
  • Mobile Only :€34/maand
  • Combi Fixed User :

    €29/maand

(*): Er is een fair use policy van beltrafiek per simkaart van 33 uitgaande beluren per maand. Indien men deze waarden overschrijdt, beschouwt men de beltrafiek als frauduleus. Er wordt na 33 uitgaande beluren afgerekend via een pay-per-use model per seconde. Ook hanteert een fair use policy betreft het gebruik van SMS’en. Indien men meer dan 750 SMS'en per maand verzendt, zal men dit beschouwen als frauduleus en wordt er vanaf dan afgerekend via een pay-per-use model per SMS. Meer informatie over het pay-per-use model vindt u op https://tarieven.cloudmobile.be. (**): Deze Business features zijn enkel mogelijk in combinatie met de vaste telefonie van Cloud Communications. Daarnaast kan het zijn dat deze functionaliteit mogelijks niet werkt wanneer men in het buitenland vertoeft. Dit wordt veroorzaakt door technische belemmeringen langs de kant van de buitenlandse (partner-)operator.